Malmö högskola

Fredagen var bäst. Slutade inte förrän fyra och sen fast jag på nagelfix. Efter det kom Alice till stan och vi inledde vår tjejkväll på BR där hon shoppade för födelsedagspengarna och köpte sin efterlängtade Tingelingklänning. Sen blev det ett besök på HM och därefter intogs kvällsmaten på Trendie. Allt efter Litens önskemål. Kvällen avslutades med ett mysigt bad tillsammans och Tingeling på film. Underbar tjejkväll.

Idag begav jag mig mot Malmö högskola och påbörjade montessoriutbildningen. Spännande. Det känns helt ok efter den här första dagen i skolan. Det mesta av utbildningen sköts hemifrån via datorn och nu gäller det bara att hitta tid till att få uppgifterna gjorda...

Just nu befinner jag mig på tåget på väg hem och jag ser verkligen fram emot en kväll hemma. Jag och Alice är ensamma eftersom Mattias inatt jobbar in nästa lördag då vi är på väg till Sälen. Fast Alice och jag får fint sällskap ikväll fick jag nyss nys om att våra Finaste kommer på besök. Lovely!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0