Sunday

Två sovmorgnar i rad var inte fy skam efter en vecka med väckarklockan. Det jag saknar mest från julledigheten är nog att slippa stiga upp på beställning. Så helgen är lika välkommen varje gång. Igår var jag galet nöjd med mig själv. M jobbade hela dagen och var inte hemma förrän vid halv sju, själv hade jag varit sjukt träningssugen under stora delar av dagen. Klockan åtta när de andra kröp in i soffan med godisskålen begav jag mig ut på en löprunda. Fem km landade jag på och jag är sannerligen nöjd med veckans träning. Ännu mera nöjd är jag med mitt välbefinnande.
 
Nu frulle, sen ska det kalasförberedas. Dagistjejerna kommer hit och vad står på schemat om inte prinsesskalas?
 
 
 

Kommentarer
Så här sa: Mossan

Er prinsessa är sötast i hela världen.( hon är vår oxå).Hennes kalas kommer att bli super bra. KRAM

2013-01-13 @ 13:01:25

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0