130611

 
Sommaren verkar hålla i sig och det gäller att försöka hinna njuta allt vad man kan. Idag är jag dock förjävligt urless på det här med allergi. Sommarens baksida absolut. Bläääää. Förövrigt är det ok. Det är högt tempo med uterumsbygg och studentfix. Vi ska ha student här hemma och jag ska på student till mina syskonbarn, världens finaste Rebecca och Kim. Kanske prioriterar märkligt kan tyckas, men jag kommer förmodligen vistas mer på Rebbis student än den här hemma. 
 
Igår lyckades jag faktiskt hitta en klänning! Underbart att den bara hängde där efter flera omgångar utan napp i stan. MQ kan vara stans bästa klänningaffär :) Även skorna är fixade så nu ska det bli kul med lite party! Världens bästa Ulrica gav mig tid till att fixa utväxten på torsdagkväll(!) och det känns toppen, hon är så himla snäll som alltid trollar fram en tid åt mig hur sent jag än är på det. 
 
Ja på fredag smäller det. Min äldsta grabb slutar grundskolan och det gör mig snudd på livrädd. Inte för hur framtiden kommer bli, utan för det som varit och undran över var fan den tiden tog vägen...
 
Sällan jag bjuder på bilder på mig själv på bloggen, men här är iaf både klänning och skor: 
 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0