Träna, schema och helgslut

Hinner verkligen inte träna så som jag vill nuförtiden. Jag kompenserar med löpning och powerwalks men jag saknar styrkepassen grymt. Idag blev det iaf ännu ett hemmapass med ipadens hjälp.

Förövrigt har det varit en bra dag! Fick höstens schema i handen strax innan jag slutade jobb idag och ja jag klagar minsann inte. Rena gräddtiderna. Visserligen en stängning (vilket innebär en 18-tid varannan vecka), men vad gör det när man slutar klockan ett två-tre dagar i veckan. Inte illa för att jobba 90%, jag tackar och tar emot och jublar en massa :D

Och så ett par bilder från en underbar kväll i Åhus igår. Det blev inget ballongflyg för Bojje så vi stack ner till Åhus med mamma och Bojje ist och åt glass, spelade golf och hade det hur ljuvligt som helst i flera timmar. Mattias körde direkt från jobb och dit. En perfekt avslutning på en härlig midsommarhelg.

Nu sova.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0