Annorlunda

Veckan har sannerligen varit annorlunda. Både bra och dåligt. I tisdagsnatt hade jag en jävelnatt så i onsdags var jag och Alice hemma. Våren besökte oss på allvar och vi tog en sväng till havet. Underbart är bara förnamnet. Vilken dag vi hade. Jävlar vad jag saknar våra lediga dagar. Till hösten kanske jag kan få en i veckan tillbaka. Jag ska se vad min chef säger om att jag jobbar 80% fördelat på fyra dagar. Går inte det så kommer jag iaf till nästa vår ta en föräldradag i veckan. sen börjar Alice i skolan och då är det försent för tid tillsammans i veckorna. 
 
Veckan har bjudit på mycket träning. Varje dag faktiskt. Och det känns. Det känns riktigt bra. Nyss hemkommen från Friskis och nu ska Alice och jag ladda för en tjejkväll Vi ska grilla kycklingklubbor, dela grönsaker, frukt ch mysa ihop oss i soffan till en Disneyfilm. Men först ett bad tillsammans.
 
Bilderna är från i onsdags med Alice klädd i nya vårkläderna :) Finaste hjärtat. 
 
'
 

Kommentarer
Så här sa: Mossan

Finns inga som jag o Bojje älskar så mycket som våra barn o barbarn osv. Hon är så fin i rosa.Puss o Kram.

2013-03-08 @ 19:59:06

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0