Mars 18 2013

Amanda Sjöberg skulle landat i sängen för längesen. Men icke.
 
Mattias jobbar natt och jag har ägnat kvällen åt plugg. Pust. Innan dess var jag såklart med barnen, nattade Alice och grejade undan allt som ska skötas här hemma. Tidigare ikväll hann jag även med ett medelpass på Friskis och det var inget vidare. Jag har tränat en hel del kondition på sistone så trots att jag var på mitt forna favoritpass så kändes det ikväll ganska meningslöst. Veckans bästa pass är numera intervallspinningen på torsdagar, jäklar vad jag kan köra slut på mig där. Skönt är iaf att få ett kvitto på att kondisen artar sig.
 
Den 6/1 startade jag en utmaning för mig själv. Målet är att hinna med 210 träningspass under 2013. För att få räknas måste passet vara minst 30 min långt och endast ett träningstillfälle per dag räknas. Powerwalks är självklart ok, men de får inte utgöra merparten av de sammanlagda passen. Hittills har jag tränat 51 pass i år. Heja mig :)
 
Förövrigt då? Jo jag fick en fråga idag som jag grubblar som fan på. 
 
Nu sängen.
 
 

Kommentarer
Så här sa: Mossan

Du är så duktig.Så den här frågan du fick vet du snart svaret på.Bamse KRAM

2013-03-19 @ 18:34:05

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0