Söndagsångest

Som rubriken lyder. JA.
 
Mattias är nyss hemkommen efter en hel dag på jobb. Jag ska plugga. Har en uppgift att göra som ska vara inlämnad innan midnatt och som ska vara på sisådär fem sidor. Jag har dessvärre noll inspiration just nu. Vet i fan hur jag ska få ihop det. Eller få ork till det. Det här är inte roligt längre. 
 
Helgen har varit ok. I fredags slutade jag tidigt och vi tog en sväng till havet jag, Mattias och Alice. Sen blev det en löprunda på fem km och efter det fredagsmys. Bästa fredagsmyset är när pojkarna är hemma och det var de i fredags. Love t! Igår var vi på Friskis och testade cirkelgymSpin för första gången, riktigt kul pass måste jag säga. Efter det var vi på innebandy och kollade in Linus och hans lag. 3-3 slutade matchen och Linus gjorde en grym insats i mål. Alice lekte en stund med Märta och kvällen spenderades hemma med mina finaste. Vi lagade gott, såg på film och gosade ner oss i soffan. 
 
Idag har M som sagt jobbat. Lucas har varit i Trelleborg på innebandy, Linus har varit med sin komis Max här hemma och jag och Alice har pysslat med lite av varje. Mamma och Bojje var här och hämtade oss och vi åkte med dem och handlade lite.
 
Ikväll är det tungt. Jag vill inte söndag. 
 
 
 
DU & JAG
 
Älskar dig.

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0