Helgen..

...har varit hur fin som helst. Igår hade vi besök av Anette och Patrik, Ulrika och Björn och såklart deras tjejer. Längesen jag skrattade så, jisses det blev riktigt partaj och vi hade så grymt roligt. Alice, Märta och Alize roade sig också. De lekte och lekte, så himla kul att tjejerna är i exakt samma ålder och att de har kul ihop. 
 
Idag var det simskola och det är faktiskt galet som Alicen är i vattnet. Nu simmar hon riktigt och idag dök hon från startpallen :) Efter simmet fikade vi på Lu Café, har aldrig varit där tidigare men kommer garanterat att gå dit igen. Trevligt ställe. Efter det mötte vi upp Carro och Leon utanför kosmorama. Vi gick på bio och såg filmen Turbo. Helt ok tyckte jag och kidsen verkade gilla den. Naturligtvis var de inte nöjda med att bara gå på bio tillsammans utan de skulle såklart leka också. Kaffe bjöds det på hemma hos Bästa och därmed fick två nöjda barn leka en stund med :)
 
Ikväll kom Lilliz hem efter en vecka hos Anders, Lucas kommer imorgon. Han är himla mycket med Emma nuförtiden, men nu vill vi minsann att han håller sig hemma lite i veckan här. Nu ikväll kikade mamma och Bojje inom en sväng och vi käkade lite kvällsmat tillsammans. Tjuvstartade lite med julmaten minsann :) Mums!
 
Nu sängen och ladda inför en ny jobbevecka. Inte bara jobb som står på schemat en sån här vecka, lite adventsfix och andra trevligheter ska också hinnas med. Advent ja- galet att vi är där redan. Jag undrar fortfarande var hösten tog vägen?! 
 








Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0