Ny vecka igång

Jobbat och slutat tidigt. Efter att jag hämtat Alicen körde vi hem och käkade mellis. När Mattias som vilat inför nattens jobb vaknat körde vi en sväng till ÖB och Maxi, jag var tvungen att fixa lite ljus och annat inför advent. Jag längtar till vi har adventsfint men jag väntar lite till innan stjärnor och annat får komma upp. Mest av allt längtar jag efter den vita amaryllisen och den ljuvliga hyacintdoften, jag älskar verkligen de blommorna, Nu landade jag ganska nyss framför datorn efter en sen men välbehövlig löprunda. 
 
Dax att hoppa i duschen, imorgon blir det en tidigare morgon än vanligt. Det är nämligen dax för den årliga julupplevelsen på Vintergatan. Sista gången vi är med om den, känns lite vemodigt och väldigt galet. Tänk att Alicen går sitt allra sista år i förskolan. Jag kan inte för mitt liv fatta det. Nu verkar det också vara klart att det blir Hammarskola för Toss till hösten. Fram tills nu har Hammarslund tillhört Parkskolan, men i höst ser det ut att bli ändring på det. Aja - en sak i taget. Nu tar vi advent och jul först.
 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0