Livstecken

Fasen vad jag är dålig på att blogga. Hur som helst så rullar dagarna på och livet hänger med. Igår var vi på kalas hos Alice kusin Svante som fyllt ett och idag har vi hunnit med lite här hemma. Vi påbörjade så smått (väldigt smått) vindsröj, förrådsröj och röj på Alice rum. Det är dax att göra om hennes rum nu. Tyvärr. Jag vill liksom inte inse hur stor hon egentligen är, men tapet och annat behöver nu bytas ut. Alice har själv valt ut en ny och vi får väl snart ta tag i projektet.
 
 
Nåja.. När det är dax att göra om och förändra får jag som vanligt tusen ideér i huvudet och vill göra allt på en gång ;) Idag har jag målat både äppellåda och plåtburkar till hennes kommande rum. En poster eller tavla (får se om den ska ramas in) har jag också hunnit fixa till och Mattias har skrivit ut den (dem, gjorde två varianter) på jobbet nu ikväll. Får se vilken av dem jag väljer när jag får se dem på riktigt.
 
Så japp dagen har gått i ett. Utöver röjning och måleri har jag hunnit med att plantera om våra blivande grönsaker, sprungit en sväng, lagt ut säljes-annonser och fixat lite annat smått. Behöver jag säga att det blev pizza till kvällsmat? :)
 
Nu natti natti. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0