Gym, hjärtedan och pojkar till fjälls

Lördag och på M´s schema stod det jobb hela långa dagen. Själv åkte jag med systerstor och Peter till Friskis. Innan dess lämnade vi Liten hos Leon :) Idag körde vi cirkelgym/spinn och jag kan ju glatt meddela att timmarna i gymet gett effekt, jag kunde allt öka tyngden genom att trycka in nån pinne extra i maskinerna. Najs! 
 
Resten av dagen har vi bara varit hemma. Knappt gjort nånting alls. Lite tvätt, en sväng med dammsugaren och det där vanliga tjafset. Igår däremot firade vi hjärtedan med besked. Jag slutade tidigt och direkt efter jobb stack vi till badhuset med Carro och Leon. Senare på kvällen lagades det en trerätters hjärtemeny. Hehe jag skulle aldrig skrivit om det där med rosor förresten för jag fick en jättefin bukett. Min man han kan kärlek.
 
Ghaaa idag känns det dådär i mammahjärtat. Lucas och Linus åker till fjällen inatt med sin pappa. Jag vet att de älskar det och jag vet att de brukar vara ifrån mig varannan vecka i vanliga fall också. Men ändå. Vetskapen om att de är så många mil bort är aldrig kul. Dessutom är jag alltid orolig för väder och väglag när de åker och jag inte är med. Kontrollbehov AB. Hur som helst så hoppas jag såklart att de får en underbar vecka i backen. De ska förresten bo i Hundfjället alldeles precis bredvid där vi bodde.
 
Nu ska jag duka lite inför kvällens besök. Carro, Johan och Leon kommer. Köbemat och mello står på menyn :)
 
 



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0