Olika bollar

Har fortfarande en krasslig Liten här hemma, så vi kör på vab imorgon också. Idag har hon nog inte haft någon feber men hon är så himla trött och tagen. Gnällig AB. Vi kom iaf ut en sväng idag då vi körde till Rusta och sportbutikerna ute på Härlöv. Jag var ute efter nya träningsskor att ha på gymet, hittade inget som föll i smak dock. En pilatesboll fick jag med mig hem från Rusta iaf, 49 spänn rena fyndet! Jag har kört lite med boll på gymet senaste tiden och det är ju galet så mycket träning man kan få ut av en sån. Perfekt att ha hemma. Nu är Liten hos mamma och jag väntar på att maken ska komma hem från jobb. När han kommer ska vi bege oss till ett spinn/intervall-pass.Love it!
 
En annan sak jag älskar är mina otroligt goda chokladbollar gjorda på mandel, casewnötter, dadlar, fiberhavregryn, vaniljpulver, kakao och kaffe. Ohh my! Kom över på fika vettja :)
 


 
 



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0