Sportlov

Sportlov och grabbarna har det fantastiskt i Sälen. Jag är så glad över att de har vädret med sig, en klarblå himmel och strålande sol tillsammans med knastrande snö och skidor, ja det är svårslaget. 

Eftersom grabbsen är iväg tänkte jag inte va ledig nåt på lovet. Tyvärr blev det lite ofrivillig ledighet idag då Alice inte är riktigt kry. Halsont och lite feber gjorde att vi fick stanna hemma. Soffmys, spel och pyssel har hållt oss sysselsatta. Och så har vi planerat endel inför helgens barnkalas. Mys. 

Ikväll blev det ännu ett träningspass, cirkelgym med min kärlek. Älskar att träna tillsammans med honom, älskar att vara tillsammans ned honom. Min man. 



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0