torsdag

Redan torsdag. Tiden. Går. För. Fort. Och fast att jag mår bra, på jobb, med träning, hemma ja i allt så är jag så galet trött. Ni anar inte. Somnar i soffan innan vi ens hunnit slå på tv:n, skulle kunna sova runt tror jag. Idag har jag iaf börjat med järntabletter igen, får se om de har någon effekt. 
 
Idag har vi varit och handlat, hann med både Netto och Maxi. Alice har bestämt att den där hjärtedagen imorgon ska firas så vi behöde allt handla lite. Jag är ju emot såna där dagar som är skapade i kommersiellt syfte, men kärlek funkar alltid :) Inte för att vi firar genom att köpa saker, men genom en god trerätters middag som lagas tillsammans, en mysig dukning och tillsammanstid. Bättre än alla hjärtenallar och rosor i världen. 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0