Träningsskor

Fredag och M jobbar natt. När bara jag och Alice är hemma helgkvällar står tjejmys på schemat. Så även idag. Vi har bl.a. myst med mat från Konsums salladsbuffé, låter inget vidare men när Alice får välja så ;) Tidigare idag var vi i stan och klippte Alicen och vi lunchade med mammi och Bojje på Trendie.Sen skyndade vi hem till hockeyn. OS-semifinal kan man inte missa och det gick ju hur bra som helst det där. En sväng in till stan fick det bli även efter hockeyn då vi skulle handla till tjejmyset. Vi tog en snabbvända till Stadium också och jag köpte mig äntligen ett par nya träningsskor till gymet. Har suktat efter ett par NIKE länge nu då jag tycker de gör så snygga skor förtillfället. De gamla jag haft har verkligen varit mig trogna länge, jag fick dem av Mattias alldeles i början av vårt förhållande. Fatta hur många träningspass de överlevt! Och galet nog ser de ut att vara i kanonskick fortfarande! Asics levererar. Kruxet med de gamla skorna är att de känns så himla klumpiga i gymet och på cirkelgymet. De inhandlades en gång i tiden då jag jympade väldigt mycket vilket jag sällan eller aldrig gör numera. Sen har det ju hänt en del även hos skotillverkarna de senaste 10 åren och tja ett par skor som är SÅ gamla har man all rätt att byta ut utan ursäkter. De nya jag köpte kommer jag INTE ha i 10 år. Jag lär tröttna på färgen innan, men just nu älskar jag dem :) 
 
Imorgon blir det garanterat Friskis ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Så här sa: MOSSAN

Tack för sällskapet, fina dojjor.Kram

2014-02-22 @ 09:13:34

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0