Underbara helg!

Vilken helg vi haft. I fredags slutade jag tidigt och efter en sväng på stan och en runda på gymet hade vi mest hemmamys. Med hem från stan gick jag förresten en ny mobil :) såklart blev det ännu en iPhone, denna gången en 5S. 

Igår lekte Alice med Märta hela dagen. Vi körde ner till Åhus och njöt en lång stund vid havet, underbart. På kvällen var vi hos Anette å Patrik och kollade på mello. Förutom sällskapet så förgyllde kinamat, vin och efterrätt  även kvällen :) 

Idag var Toss på simskolan, under tiden tog jag en 5 km tur bl.a nere vid sjön. Då härligt. Därefter var vi på innebandy och kollade på Linus och hans lag. Det blev en härlig vinst efter en onödigt spännande match. Sicken kille Linus är i målet :) Ikväll har vi varit på kalajs och firar världens bästa Leon. Mysigt kalas med god mat och fantastisk tårta! Jag som aldrig äter tårta skulle lätt kunnat ta tre bitar till ;) 

Nu tv-mys med min kärlek. 












 

Kommentarer
Så här sa: Carro

Haha, finns tårta kvar ;) Bara att komma hit o äta upp den! ILY

2014-02-10 @ 23:04:38
URL: http://lillcarro.wordpress.com
Så här sa: MOSSAN

Fina bilder , trevligt kalas.

2014-02-12 @ 12:39:37

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0