Barnkalasplaner!

Mitt schema är verkligen grädde. Att sluta kl 13.00 två dagar i veckan är värt hur mycket som helst. Och att jag två av fyra veckor slutar klockan 13.00 hela tre gånger i veckan är nästintill galet när man ändå jobbar 90%. Nöjd. I eftermiddag har Liten och jag njutit hemma. Alice har roat sig med att planera sitt barnkalas, hon är nog rätt lik mig när det gäller att planera och fixa ;) Astrid Lindgre kalas ska det visst bli. Nu får det förvisso bli efter Sälen eftersom vi åker redan nästa helg, men hon har skrivit listor och grejat iaf. Sötnöt.
 
Ikväll blir det ett pass i spinningsalen, intervall står på schemat och det är ett riktigt favoritpass! Sen ska vi försöka hinna med att inventera bland vinter- och skidgrejerna. Som sagt, snart dax ju! 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0