Glad är jag idag

Snart är ännu en jobbvecka över, fredag imorgon och det e la gött. 
 
Fast idag har jag haft en riktigt bra dag på jobb. Lönesamtal med chefen som visst uppskattar mitt arbete och himla glad blev jag för det kommer minsann märkas i lönekuvertet framöver. 1200 kr i höjning och fler semesterdagar på det. Jodå man tackar. Men om man nu får sticka ut hakan i lilla-landet-lagom och klappa sig själv på axeln lite och hävda att jag fanimej förtjänar det, så gör jag det. Jag har gjort ett förjävla bra jobb under året faktiskt och här kom tacken för det. Nu är jag ännu mer sugen på att höja oss ytterligare.
 
Snart dax att träna lite indoorwalking. Ikväll blir det bio med mamsen och mellansyster. Det ska bli så trevligt så
.
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0