Ledig höstlovsdag

Ledig onsdag och tid med barnen. De har ju höstlöv och den här dagen var passande att ta ledigt. Jag och Alice åkte en sväng till barbacka där det var lite aktiviteter och fika såklart: Sen gick vi en snabbrunda på stan och jag hittade faktiskt en klänning till vår kommande sthlms-resa med jobb. Först ska vi på pysslingdagen den 14/11 med alla pysslinganställda i Sverige och sen ska jag upp veckan efter i ett annat projekt som innebär lite utmaningar inom jobbet i vår. Riktigt kul att bli tillfrågad om att vara med där :)

Efter att vi hämtat Lucas i knislinge körde vi hem och fixade tacomys. Meningen var också att jag och Mattias skulle träna, men han fick köra cirkelgym själv idag. Min hals är lite ur form och jag har inte vågat träna ordentligt sen i söndags, riktigt jävla skitjobbigt att låta bli :/ 




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0