Bäbisgosat

Ledig eftermiddag och när jag hämtade Alicen vid taxin fick hon välja vad vi skulle göra. Sol och underbart väder. Glass på mc'd tyckte Alice. Absolut, vem vill inte det en dag som denna liksom.

När vi var på mc'd fick jag sms av min Bästa som hälsade att vi gärna fick komma på besök. Haha det blev ju raketfart hem, tvätta av jubbebacillerna och sen snabbt till Maxi för en liten present till storebror. Lillebrors present hade jag redan fixat tidigare på Barnlek i Åhus. Sen åkte vi raka vägen hem till Carro, Johan, Leon och bäbis. Oh maj jisses sicken goding. Helt underbart ljuvlig, man får liksom inte nog. Mys och gos hela eftermiddagen och jag hade lätt kunnat sitta där med honom i famnen än. Lilla hjärtegos, finns liksom inga ord i världen som räcker till 





Kommentarer
Så här sa: Anonym

Älskar mina ljuvliga barnbarn 💙

2015-04-29 @ 15:46:56

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0