K A R M A

I torsdags var det rättegång. Framförallt handlade det om Leons rättighet att gå på den skola han önskar. Sumphuet har hållit på alltför länge och till ingen nytta. Min finaste Bästa, som kämpat för Leon och för hans bästa, vann striden. Visst är det underbart att aset nu får stå för sina handlingar men framförallt är det underbart att Leon är den store segraren. Det känns gott i hjärtat. 

Jag och Pia mötte upp Carro i tingsrätten. Vi var inte med vid förhandlingen men väntade utanför på att det skulle ta slut. När sumphuet kom ut ut salen förmådde jag mig inte ens att hälsa på honom. Han finns inte för mig och jag låtsats inte.

Grattis till rättvisan. Grattis till segern. Mina finaste. 

Grattis till nederlaget. Du förtjänar det så jävla väl. Hoppas det känns lika jävla illa som ditt ansikte uttryckte att det gjorde. 

K A R M A 

Kommentarer
Så här sa: Anonym

KARMA... Äntligen 😀 KARMA
Ör så jäkla glad för Leons skull och så glad att Carro kämpat.

2015-04-22 @ 21:33:30

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0