Vänner och husvagn del 2

Igår hade jag bestämt med Ullis att hon skulle komma hit och sällskapa på kvällen. Mattias jobbade natt och vi tänkte bara tragga, käka pizza och ta det lugnt. Fick ett sms sen av Ulrika om det var ok att hon och Alize hängde på. Apselut. Och när vi satt här och tjatade messade plötsligt Anette som hört att vi var här och undrade om hon och Märta också fick joina. Men såklart! Jisses vilken trevlig kväll det blev. Bara så där, spontant. 

Jag är ju en sån som inte gillar att vara uppbokad vareviga helg utan tar gärna veckosluten lite som de kommer. Ska verkligen undvika ännu mer att boka in en massa nu. Spontant är kul! Och mina vänner är verkligen fina <3

Idag var vi ute hos mina föräldrar och fotade Kaben. Faktiskt bra att jag gick in i vagnen idag för jag har varit riktigt ledsen över att den nu ska lämna oss. Men idag kändes det som ett bra beslut. Oavsett alla minnen och all kärlek så har den gjort sitt. Alice var däremot helt förtvivlat och tycker det är otroligt jobbigt. Många tårar blev det vid nattningen ikväll.

Galet var iaf att annonsen låg på Blocket i exakt 12 minuter sen hade vi handpenning på kontot från köpare. Om nu allt går som det ska så är vagnen hos sin nya ägare redan imorgon. 





Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0