YSB och kalajs

Härliga helg. Ja nästintill hela veckan har varit förjävla bra faktiskt. Eftersom jag var iväg på Lärandeindex i Helsingborg förra veckan lyckades jag skrapa ihop ganska många timmars komp, ledighet som jag tagit ut nu under sportlovet. 

Lärandeindex ja, det var en fantastisk utmaning. Så roligt och lärorikt. Mitt jobb flyter på och jag har nu fått lite större ansvarsområde och en del arbete som ligger utanför det vanliga i barngruppen. Om jag gillar det? Hell yeah! 

Men så gillar jag ledighet också. Och tid tillsammans. Som i onsdags när vi åkte till Ystad Saltsjöbad och bara var. Jag och Mattias hade ett fantastiskt dygn där tillsammans med Patrik och Anette. Alltså det stället... Jag älskar det. 

Igår var det sen kalas för vår lillkille. Linus fyller 15 på tisdag och det firades med galej igår. Smörgåstårta, marängswiss (i vanlig ordning) och fina gäster på det. Trevligt attans.

Ikväll är det bara jag och Alicen hemma. Mattias jobbar natt och jag och Tossen har mest gjort ingenting. Inte alls fel. 











 


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0