Hej helg!

Fredag. Och det är ju aldrig fel. Idag slutade jag tidigt så eftermiddagen har gått i ledighetens tecken.  Alicen hängde med en sväng till gymmet så nu är dagens träning gjord. Nöjd. Ikväll får det bli enkel mat i sällskap med de bästa, som sagt fredag är aldrig fel. Helgen är väldigt lite planerad och det ska bli så himla skönt. 

Veckan har varit topp, det går bra på jobb nu och jag trivs så jäkla bra. Positiv feedback från både chef och föräldrar förstärker såklart känslan. Jag är så innerligt glad att jag stannade kvar trots det fina erbjudandet jag fick om att byta jobb i höstas. Jag valde sannerligen rätt som stannade kvar, det vet jag nu. 

I veckan gjorde jag förresten ett kanonfynd. Har spanat på en ny Didriksons jacka ett tag och jag är verkligen i behov av en ny vinterjacka. Så fick jag ett mail med en rabattkod och halva priset på allt. Klick klick och nu ligger den på posten. Jihooo. 







Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0