OnSdaG

Jahapp paralellt med jobbandet så förbereds det litegrann inför kommande skidresa. Idag fick vi lite fixat iallafall. Skidvantar till Linus, skidglasögon till Toss och skidbralls till mig, bingo! Ikväll jobbar Mattias och jag har ägnat mig åt lite tvätt. Efter det blev det ett träningspass här hemma, tänk vad man kan åstadkomma på det vanliga parkettgolvet :) 
 
Igår var det innebandy med Linus lag och ja det är så galet kul! Och nervöst. Att Tutan är målvakt gör inte det hela mindre nervigt precis och av någon jäkla anlednng brukar deras matcher vara väldigt jämna. Jobbigt jämna. Igår lyckades de få med sig segern efter en toppräddning av Lilliz i slutsekunden, men hua man är ju helt utmattad efter en sån match ;)





 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0