Nya utmaningar

Julen med dess ledighet kom och passerade, mer om det i ett annat inlägg. Nu är det iallafall återigen jobb som gäller. Och även om jag nyss varit ledig så längtar jag mig sjuk efter kommande skidsemester. I år blir det Lindvallen igen och i år ska alla mina kids med. Klart det känns gott. 
 
På jobb har det hänt lite på sistone. Innan jul fick jag frågan om jag vill bli arbetslagsledare för småbarnsavdelningarna. Jag funderade inte särskilt länge innan jag tackade ja.  Hua bara jag fixar det här. Att vara arbetslagsledare innebär att man arbetar närmare chefen, har mer ansvar både gentemot personal och föräldrar men också och administrativt. Klart det känns kul att min chef frågade just mig, det vore lögn att påstå annat och klart det känns inspirerande och utmanade med lite nya arbetsuppgifter. Idag får jag förhoppningsvis veta när från när tjänsten börjar gälla :) Spännande! 
 
Wish me luck! 
 
 



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0