Cykla-lycka

Trivas på jobbet. Må bra hemma. Leva tillsammans med den man älskar. Vår på intågande. Och inom kort bara jag och storasyster under ett par dagar i Göteborg. 

Listan på det som känns gott i livet kan göras lång nu. 

Shoppingglädje är däremot inte sann och innerlig lycka har jag hört. Men att cykla kan iallafall vara det, det vet jag med säkerhet. Så idag köpte jag mig förhoppningsvis många härliga, framtida, lyckliga stunder. En ny cykel har stått på önskelistan länge. Och på listan över vad jag faktiskt, på riktigt, behöver. 

Så jag känner lycka över min nya vän. Rosa och alldeles blänkande ny står den nu tillfälligt i hallen. En cykelhjälm fick visst också följa med hem från cykelaffären och jag ska faktiskt se till så att den kommer till användning. Cykelhjälmar får visserligen inga skönhetspoäng. Men det får inte krossade huvuden heller. 

Redo för våren. NU. 




Kommentarer
Så här sa: Anonym

Fint med ny cykel och vill du så är det bara till att trampa hem till mig ❤️ Kram pajjan

2015-03-26 @ 22:42:15

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0