...

Linus mår bättre och i fredags kom vi hem från sjukhuset. Underbart att få komma hem men givetvis fanns det också en oro för just detta. Hjärtmuskelinflammation och hjärtsäcksinflammation. Jag gillar definitivt inte de orden. 

Jag har återgått till arbete och världens bästa mamma och Bojje är hos Linus om dagarna. Han får absolut inta vara ensam för mig. Denna veckan också ska han vara hemma från skolan den får han återgå dit. Med restriktioner. Inget spring, ingen stress, ingen gympa eller fysisk aktivitet. Om några veckor ska han tillbaka och göra ultraljud på hjärtat samt arbets-EKG och då förhoppningsvis ser allt bra ut och livet kan återgå till det normala fullt ut. 

Förövrigt är det lite spänning i luften idag. 

Tummarna. 




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0