Helg

Fin helg i lagom tempo. I fredags slutade jag tidigt. Mattias och Alice mötte upp mig i stan. Nya skor till mig och en ny parfym också faktiskt. Så gjorde man slut på julens presentkort :) 

Igår var vi hos Jon och Caroline. Kollade mello och åt gott. Allas favorit var Hasse Andersson, men Måns vann och det fick ju bra det med :)

Idag barnkalas för Alicen. 15 kalassugna kids i en gympasal var perfekt. Vi hade hyrt kulltorpsskolans gymnastiksal, fixat lite lekar, korv med bröd, fika och annat smått och gott. Hellyckat. Nöjd Alice. Nöjda föräldrar (som slapp ha kalajset hemma). Och då blir man så där varm i hjärtat när man ser alla kompisar runt henne. Vår flicka. Alla har kommit dit för hennes skull. 






Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0