Spin of Hope

Idag cyklar vi för livet. Friskis deltar i Spin of Hope som anordnas på flera ställen runt om i landet till förbön för barncancerfonden. Vi ville såklart vara med i det så vi drog ihop ett lag, "köpte" oss en spinningcykel och den har gått sedan klockan sju imorse. Sju ikväll är vi i mål. Själv är jag nyligen hemkommen efter att ha spenderat två timmar på cykeln. Just för tillfället trampar Mattias och övriga deltagare i vårt lag är Pia, Peter, Conny, Nettan, Carrå och Nicke. 

Stolt och glad över att vi genomför det här. 




Kommentarer
Så här sa: Anonym

Tack min älskade syster för dessa underbara dagar. Komserten var helt oförglömlig, ja det är hela den här vistelsen. Snart vill jag göra om lite tokigheter med dig igen. ILY 💕

2015-03-29 @ 14:19:04
Så här sa: Anonym

Alltså kommentaren ovanför hör ju inte alls hit??? Vet inte vad som hände?! Tackar vårt lag som ställde upp och bidrog till Spin of hope. Detta gör vi om nästa år! Påk PIA

2015-03-29 @ 14:22:37

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0