Fredag!!!!!

Älskade veckodag, du är så välkommen. 
 
Fem minuter över. Andas. Alicen leker med Märta som stannade kvar efter att hon och Anette varit här och fikat. Mysigt med fredagsfika och fina vänner. Efter jobb idag rusade jag på med snabbstädningenAllan. Jäklar vilket tempo det gick i och särskilt noga blev det nog inte heller, men det känns lite fräschare iaf. 
 
Igår var jag och Alice hos Ulrica och fick lite sommarfrissor. Jag fick nya slingor och känner mig hyfsat ljushårig, men nöjd och glad med det. Helgen är välplanerad, idag ska det bakas kladdkakor till svärmors 75-årskalas som är imorgon. Jag har erbjudit mig att hjälpa till med dukning och annat som kan tänkas behövas under morgondagen så det lär finnas att göra. Egentligen borde det ju gå ganska smidigt med tanke på att vi borde varit många som kunnat hjälpa till... Punkt.





 
 

Kommentarer
Så här sa: Mossan

Du är så fin , älskar dig .

2015-06-02 @ 11:59:53

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0