Frisk Lilliz <3

En kort jobbdag fick det bli idag. Linus skulle vara på återbesök på barnkliniken för EKG och ultraljud av hjärtat. Jag tog såklart ledigt och följde med honom. Efter, vad jag upplevde som en evighet, gav läkarna oss det underbart sköna beskedet att Linus hjärta är helt återställt och att hans sjukdomstid inte lämnat några bestående men. Nu kan vi äntligen lägga detta bakom oss på riktigt. Visserligen en kostsam och tråkig erfarenhet rikare, men garanterat en läxa för livet. Och vet en som ser fram emot innebandyträningen på torsdag :) Nu är det nästan tre månader sedan sist. 

Vi firade med middag på stan, bara jag och Lilliz och sen blev det shopping på det. Linus hittade kläder till både skolavslutning och kommande konfirmation, vi slank även inom bästa Ulrica och tur hade vi som även fick Lilliz klippt :) 

En helt fantastisk eftermiddag med min stjärna.

Jublande glad Linus efter sjukhusbesöket
Älskar dig min stjärna 


Kommentarer
Så här sa: Mossan

Hurra vad vi blev Glada . Nu kan man känna sig lugn när han åker till Prag . Kram till er.

2015-05-27 @ 17:01:05

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0