Hmmm..

.., ibland blir man ju alldeles villrådig och har ingen aning om hur eller vad man ska göra...

 Jag trivs förträffligt på mitt jobb, känner att jag utvecklas och utmanas konstant. Det behöver jag för att trivas, jag vill framåt, är drivande av min natur och det kan låta klyschigt men när det kommer till jobbet fokuserar jag hellre på lösningar än på problem. Jag antar att detta uppmärksammats uppifrån och jag känner ett förtroende. Så kanske kanske är det dax för ännu ett steg. Vi får se. 

Lång arbetsdag idag som avslutas med föräldramöte ikväll. Sen väntar två sluta-tidigt dagar och på fredag har jag faktiskt tagit ledigt. Då blir det en sväng till Tyskland :)  Najs! 







Kommentarer
Så här sa: MOSSAN

Det steget ska du ta . Tyskland JAAAAA!

2015-05-20 @ 14:58:50
Så här sa: Anonym

Klart du ska ta chansen till jobbet. Du är jäkligt bra på det du gör 😀. Ses kanske i Tyskland

2015-05-21 @ 08:05:44

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0