Längta ledigt

Ohh Gadd ge mig sommar, semester och lediga dagar nu meddetsamma bums! Får man känna så? Ja jag erkänner att jag är rätt trött och behöver ladda lite nu faktiskt. Men positivt är iallafall att halva jobbveckan redan passerat trots att det bara är vid lunchtid på tisdagen. Röd dag på torsdag och klämfredag som jag tagit ledigt gör att det faktiskt redan imorgon är fredagskänsla. 

Förresten förra veckan var det återigen dax för musikklassernas vårkonsert. Denna gången sjöng de in våren och de bjöd på en fantastisk föreställning. Magiskt. Galet att min Linus nu bara har ett enda år kvar tillsammans med musikklasserna. En luciakonsert och en vårkonsert till sen är det dax att välja väg. Gymnasiet, hur ska man kunna veta vad man vill när man är 16 år? Linus vill iallafall fortsätta med musik säger han och jag tänker att viktigast är att välja med hjärtat. 






Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0