Tisdagstrött

Tisdag och lite schleten, den här veckan är ganska fullbokad dessvärre och det gillas inte precis.

Helgen var fin. Vi körde till Dragsö i Karlskrona för premiärcamping med nya vagnen. Regn och rusk i två dagar och fint väder i två. Men regn kan också vara mysigt när man campar ju, det blev en del spel och annat att sysselsätta sig med istället. Hur som helst så var det ju prova husvagnen som var syftet med helgen och Wilken var minsann till allas belåtenhet :) I lördags fick vi besök på campingen, mamma, Bojje, Mary och Leif hade gett sig ut på en tur och fick kaffe hos oss. Trevligt trevligt. 

Äntligen har jag kommit igång riktigt med löpningen igen. Underbart är bara förnamnet på det. Sedan diskbråcket konstaterades och jag fick riktigt ont av det förra våren så har jag inte kunnat springa. Men nu så! Jag satsar verkligen på att bygga upp från grunden och inte förivra mig. Så under en längre tid har jag nu varvat löpning med gång och successivt utökat springandet. Så jäkla underbart att jag faktiskt kan springa fem km igen. 

Så löpning och pw är min träning förtillfället. Inte för att jag inte trivs på gymet men jag trivs så förbaskat bra med att träna ute just nu. 

I söndags var vi på kalas hos Svante. Det slutade med att vi bokade en liten campingvända med familjen Persson i sommar. Hafsten ska besökas igen. 2011, om jag minns rätt, var vi där tillsammans och hade en fantastisk vecka. 




Kommentarer
Så här sa: Anonym

Hoppas ni får många härliga semester dagar med nya vagnen. Så skönt att du kan löpträna igen, jag tar gärna en tur med dig, det är så gött att springa.

2015-05-07 @ 06:01:52
Så här sa: Anonym

Hoppas ni får många härliga semester dagar med nya vagnen. Så skönt att du kan löpträna igen, jag tar gärna en tur med dig, det är så gött att springa.

2015-05-07 @ 06:01:52

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0