Fixa lite hemma

Snart ännu en jobbevecka till ända. Imorgon är dey veckans bästa dag, lovely! Idag började vi lite röj på Alice pysselrum. Dax att måla och förändra. Ett kontor och läxrum är planen. 

När jag röjde hittade jag flera paket med oöppnade saker som Alice fått då hon haft barnkalas osv. Saker hon aldrig frågat efter eller brytt sig om. Jag skickade en bild och ett meddelande till Stödkassen här i stan och frågade om det kanske kunde vara något de ville ha. En julklapp till något barn som lever i en familj som har det knapert kanske. De ville jättegärna ta emot sakerna! Så nu har jag ställt undan dem utan att säga något till Alice. Har hon inte frågat efter det innan så klarar hon sig nog utan dem nu också. 

Nähä sova lite kanske. Jobbdag imorgon och kommunmöte står bl.a. på mina agenda. 


Detta och lite till åkte ner i en kasse och hamnar förhoppningsvis hos någon som uppskattar dem mer. 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0