Mitt i natten

Lördagnatt. Klockan är mycket, Mattias är på jobbet och härintill sussar Alice gott. Med en häxhatt på huvudet, typiskt henne :) Igår hade vi halloweenfest tillsammans med Anette, Patrik, Björn, Ulrika och barnen här hemma. Innan dess var vi mammor med kidsen på kjugekulls spökvandring. Ja jäklar den var rejält skrämmande. En kilometer vandring i den mörka skogen med folk som jagade, skrämde och höll låda. Lite väl häftig faktiskt men Alice tog det förvånansvärt bra. 

Idag har jag ägnat ganska mycket tid framför datorn. Lite jobb och lite framtidstankar. Min chef har dessvärre sagt upp sig och det var ett besked jag definitivt inte har känt någon glädje över. Så med det kom såklart tankarna på att vara lite om sig och kring sig även för egen del.  Det finns extremt mycket förskollärartjänster ute, jobb lär jag inte bli utan om det nu skulle vara att jag inte trivs med den förändring som det kommer bli på mitt nuvarande ställe. För min del kan jag bara beklaga att Rickard ska sluta, han har verkligen trott på mig, lyft mig och gett mig alla möjligheter till att utvecklas och jag trivs fantastiskt bra tack vare det. Vi får väl se hur det blir framöver.

Mys och gos med Alice har det blivit ikväll. Vi köpte lite lördagsgodis, kröp upp i soffan och tittade på Kalle Blomkvist. Mysigt med lite tjejtid tillsammans ♡ 




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0