ovisst

Igår var jag en heldag i hufvudstaden. Givande och intressant. Och jäkligt ovisst. Jag avskyr det sistnämnda. Just nu har jag mest jobb i huvudet. Av många olika anledningar. Vi står inför en förändring och min förhoppning är att få vara delaktig i den på ett mer övergripande sätt. Jag är dock oerhört tveksam om det är min kompetens som egentligen efterfrågas. Skola och jobb är det i massor iallafall, i båda kurserna jag går närmar det sig sluttentamen och stora arbeten. Jag har inte riktigt ork, lust och energi till det men jag antar att det bara är att bita ihop. 
 
Idag har der varit pluggdag, en trevlig sådan. Jag, Isabelle och Kajsa träffades hemma hos Kajsa och slutförde en del av vårt arbete tillsammans. 
 
Som sagt- mycket jobb och skola i huvudet. 
 

Kommentarer
Så här sa: mossan

Ovissheten är inte lät att leva med . Men hur det än går så vet vi vilken kompetens du har. håller tummarna . Kram ily

2015-11-18 @ 13:20:54

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0