Sthlm, besked å framtid

Ligger i en säng på ett hotellrum i huvudstaden. Är på utbildning med jobb inför vårens bedömning i lärandeindex. Spännande. Fast den där flygresan hade jag kunnat vara utan :/ 

Hursomhelst så har dagen varit ok. Jag och Ullis som är här och några tjejer från vildriket. En sväng på stan hann vid med efter dagens slut och jag fick med ett par bralls från Zara. Älskar den affären :) 

Hemma har det hänt lite av varje. I fönstren är det adventsfint och julen har börjat smyga sig in. Alice pysselrum är nu ett minnen blott och vi har gjort om det till ett litet kontor som kan användas av oss alla. Det kan komma att behövas :) För snart väntar nya utmaningar för mig! Igår fick jag ett riktigt trevligt samtal och besked. En härlig utmaning väntar mig och det känns både fantastiskt, roligt, spännande och skrämmande på samma gång :O 

Hua! Tankarna snurrar och snurrar. Men jag försöker tänka på den där kloke mr Winnerbäck. Och du ska måla din egen färg och på din himmel ska det skrivas att det kan.




L


Kommentarer
Så här sa: mossan

Fint som bara den .Den nya utmaningen fixar du lätt . Kram o lycka till .

2015-11-30 @ 16:05:25

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0