Lördag, löpning och längtan efter sol

Veckan var kort och gick snabbt. Alice har haft påsklov och vi har pusslat så hon sluppit frita. I torsdags jobbade jag hemma, Leon var här hos Alice och det funkade hur bra som helst. Eftersom solen äntligen visade sig passade jag på att springa en runda. Jisses jag har en bra bit kvar innan jag är där jag var för några år sedan. Om nu det ens är målet...

Sol, att springa, promenixa och att förbättra kosten lite kan förhoppningsvis ge en del energi. Jag ska iaf testa. 4 km promenad i solsken idag. Kallt, lite blåsigt men jag fick åtminstone uppleva sol! 

Idag var det även kalas för Svante som fyllt fem. Det bjöds på soppa och tårta i Köpinge, trevligt. Sen lite kinamat och soft i soffan. 

(null)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0