Födelsedag

I lördags var det min födelsedag. Älskar ju att fylla år! I Klockan 10 hade jag bjudit in till frukostkalas och innan dess hade jag redan blivit firad på sängen. Mysigt med frullekalas man får så lång födelsedag när man gör så :)  Efter kalaset körde vi till Elgiganten och bytte en present jag fått av Mattias. Fick en übergrym pulsklocka med många finesser men ville hellre ha ett aktivitetsarmband.  Efter Elgiganten gick vi en sväng på stan. Alice är i stort behov av ny garderob så det blev lite inköp till henne, hittade även ett nytt set till mig själv. 

Klockan 16 hade vi ett bokar bord på pinchos. Älskar det stället. Massa gott, nöjda och mätta åkte vi hem. Väl hemma blev det soffhäng, godis och ett glas rosé. Perfekt födelsedag 🎈

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)


(null)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0