Semesterdag 19, dax att packa ihop

Jag och Mattias tog motionsrundan till andra stranden. Vi skulle köpa badskor med hem till Pia och Peter. Alice följde med Nettan till havet och Conny som fått problem med svamp i ljumsken valde att stanna hemma. Anette och Patrik var också på beachen när jag och Mattias kom tillbaka. Lunchen intog jag, Alice och Mattias i strandbaren - det fick bli en sista clubsandwich. Vi låg kvar på stranden en stund och därefter var det dags att gå tillbaka till husvagnen och påbörja nedmontering av lägret. Lite yatzy och rom hann vi med dessförinnan och ett avsked av Anette, Patrik och Märta som skulle till flygplatsen för hemfärd. Just när tältet skulle monteras ner kom det givetvis en regnskur. Vi fick bort till brorsan och fick i oss middag. Därefter hade regnet upphört och vi plockad ihop det mesta och förberedde för hemfärd genom att bl.a. vända husvagnen rätt. En sista Hawaiian intogs i baren tillsammans med resesällskapet som var kvar. Alice valde sin favoritdrink K-pax banana! Efter det satt vi ute en stund tillsammans hos C och A innan det var dags att säga hejdå även till dem. De har iofs samma hemresedag som oss men de skulle vara på flygplatsen innan vi var uppe. 

Ännu en härlig sommar i Kroatien. Lite vemodigt att lämna - men med en övertygelse om att vi är tillbaka nästa sommar. Då ska minsann systrami vara med ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0