Mitt i december

Oj vad dagarna rusar. Mitt i jultid men utan julkänsla. Vi gör vad vi kan för att fylla på den åtminstone. Lördagen innan första advent var vi traditionsenligt på Tivoli i Köpenhamn med Jeppsson/svenssons och Sjögrens. Vi tog tåget dit, gick en sväng på ströget och den hade vi en dejlig en/kväll på tivoli.

 Förra söndagen åkte vi med Pia och Peter till Helsingborg. Vi tog en sväng på stan först, på em tog vi båten över sundet, åt alldeles för mycket av julbordet på färjan men hade en fantastiskt fin dag tillsammans. Övernattade gjorde vi på elit hotell i Hbg. Mattias fick hela kalaset i 50årspresent. En alldeles för fin och kostsam sådan.

I veckorna har det varit mest jobb. I onsdags var i Sthlm hela teamet och dår bjöds det på fantastiskt julbord! Igår hade vi fokusdag med förskolorna i Krstd som vi avslutade i Malmö och prison island. Riktigt skoj. Lunchen bestod av jultallrik från fredholms. På måndag blir det jullunch med utforskarna i Lund, jag vet inte riktigt om jag kommer vara så sugen på julmat den 24 december om man säger så..

Träningen går finfint. Jag har lyckats få till fyra pass i veckan på Friskis och det har påverkat välbefinnandet väldigt positivt. Känns så skönt att vara igång. Just nu är Mattias och Alice på avslutning med handbollen. Själv ska jag ge mig in till stan en sväng är tanken. Egentid ✌🏻

En veckas jobb kvar sen jullov! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0