Snödrömmar

(null)

Sälen 2017 och jag drömmer om snö och skidåkning. Men något sådant är inte planerat...

Torsdag och ser fram emot helgen. En helg med mina pojkar. På lördag åker vi till Karlstad och kollar på våra hockeyhjältar. Två matcher ska avverkas i hemmaarenan. Det skapar alltid fina minnen, hockeyupplevelsen naturligtvis men för min del också tillsammanstiden med Lucas och Linus. Helt underbart.

Jobbveckan har varit helt ok. Det går i ett men jag tycker ändå det finns en bra balans mellan jobb och privatliv nu. Sen är ju jag inte en person som gillar långsamhet. Utmaningar och tempo passar Sjöberg fint :) Idag hade jag sällskap på kontoret. Världens finaste Olle var med mig hela förmiddagen ❤️

(null)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0