Semesterdag 11 och 12

Semesterdag 11: Andra stranden, Alice fick heldag på hoppborgarna i havet. Lunch ensamma på Jokes och sen delade vi en pizza till middag innan hemgång. De andra hade då lämnat sedan länge. På kvällen var vi hos Patrik och Anette. En trevlig kväll om ni frågar mig.

Semesterdag 12: Vi vaknade sent. Skippade morgonpromenaden och åt frukost direkt. Mattias, Patrik och Conny åkte och handlade. Jag, Alice och Nettan gick till havet. Efter en stund dök även Anette och Märta upp. Alice och Märta klickade inte precis där och då så jag och Alice gick till poolen och sen vidare hem för att spela Skip-boo. När M kommit tillbaka från affären åt vi lunch och sen blev det havet igen. På kvällen grillade vi hemma hos oss. Jag FaceTimeade även med Pia en stund och Mattias och Conny fick prata med Peter. 

Att se och prata med systrami var snudd på jobbigt. Idag hade jag behövt henne här ❤️


(null)



(null)
(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0