Semesterdag 6, sällskap

Igår, sjätte dagen på semestern anlände vårt sällskap. Mattias var och hämtade Conny och Nettan på flygplatsen vid halv nio. Jag tog en morgonpromenix innan jag fixade lite frulle i förtältet som vi käkade när de kom från flygplatsen. Lite senare dök även Anette, Patrik och Märta upp. Vi gick en sväng till stranden, åt lunch på restaurangen och när de sen kl 15 fick sina lägenheter hjälpte vi dem med att böra deras packning och sen delade vi på oss en stund. När Conny och Nettan öppnade sin lägenhet och vi klev in där var tårarna i ögonen, jisses så jag saknar min syster här ❤️ 

De installerade sig medan jag och Mattias tog det lugnt i förtältet innan vi själva gick till baren och tog varsin drink. Alice är  så klart överlycklig över att Märta kommit och hängde med henne hela dagen. 

På kvällen käkade vi middag på campingens restaurang och efter att vi även tagit en drink i baren så var vi allihop ganska nöjda för kvällen och gick var och en till sitt. 


(null)

(null)

(null)
Aperol spritz

(null)
Dagens lunch, skaldjursrisotto
(null)
Middag. Chevapchichi till mig, chevapchichi till Alice :)





Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0