Semesterdag 8, Trogir

Igår, den åttonde lediga dagen, regnade det som fasen i två omgångar. När det blev uppehåll efter första skuren och när grabbarna i sällskapet var och handlade passade jag på att ta min morgonrunda. Lyssnar just nu på Persbrandts självbiografi och tiden försvinner i ett jehu så rundan hann bli ganska lång innan jag reflekterade över det och gick hem. 

Strax efter lunch sken solen igen och vi gick till stranden. Där hann vi vara en stund innan nästa skyfall var ett faktum. Dyngsura sprang vi upp till husvagnen igen :) 
Lite senare var solen tillbaka och vi bestämda oss för att ta båten som går från campingen till Trogir. I denna fantastisk mysiga lilla stad spenderade vi det mesta av kvällen. Nja en drink hemma hos Conny och Nettan blev det visst också innan sängdax! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0