Linus 18 år


I lördags. Dagen då han plötsligt fyllde 18 år. Vuxen. Myndig. Grabben som gärna går sina egna vägar. Som har ett stort behov av sin egen frihet. 18-årsdagen firades givetvis med en tatuering och det var en mycket nöjd 18-åring som jag lämnade tatueraren tillsammans med efteråt. 

Min lilla Linus. Mitt hjärta. Jag vet att du räknas som vuxen nu. Men jag vet också att inga siffror i världen gör dig mindre till mitt barn. Jag kommer alltid vilja skydda dig lite extra. Jag kommer alltid älska dig villkorslöst. Jag kommer alltid vara din mamma. Evigt tacksam över att livet gett mig dig. 

Födelsedagen firades med partaj på kvällen. Många släktingar och så lite vänner och flickvän till Linus såklart. 

En fin dag. Med den där torsdagen den 24 februari 2000 väldigt närvarande i mitt minne och hjärta ❤️


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0