Hej efterlängtade helg!

Märkligaste jobbveckan ever? Kan så vara. Den här veckan har verkligen varit annorlunda. Väldigt många speciella samtal, specifik händelse med ohyggligt tråkig (om än nödvändig) utgång, en inspelning av reklamfilm för en av våra förskolor (jag?! som avskyr allt vad kameror heter - åtminstone när de riktas mot mig!)  och så total tystnad efteråt... ja hur ska man kunna förhålla sig till allt? 🙈 

Idag blev det tre samtal (fyra timmars samtalstid tillsammans) på sex jobbtimmar. Intressant att noterar att två av timmarna var restid till och från Lund. Jag hann faktiskt inte kissa förrän jag kom hem. Lunchen (eller var det en muffins?!)  fick intas under hemfärd från Lund.

Nu fredag. Familj. Fredagsfika med alice, en pw (definierar det som löprunda nu efteråt), köpemat och nu idol.  Hej helg! Hej tid att hämta andan. 


(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0