Tröttast

Försöker på alla sätt i världen få tillbaka lite lust och energi. Känner mig så himla trött och hinner inte med allt jag borde. Har laddat med vitaminer och uppdaterat frukt-och gröntlådan i både kyl och frys med grönkål, frusna bär och frukt! Igår köpte jag också årskort på Friskis för första gången på två år. Har ägnat mig åt dagliga PW och lite löpning men inte alls tränat på gym eller så. Grejen är den att när jag bytte jobb så fixade jag inte att ha det också på min måste-lista. Ett träningskort är liksom inget jag har och nyttjar någongång ibland när andan faller på utan det blir genast kopplat till mål och fokus för mig. Pass som ska bockas av i appar och annat mätbart som ska uppnås, tävlingsinstinkt och målfokus skår till direkt. Det har jag visserligen med mina PW:s också och i år ligger målet på 230 pass. Kan inte bara vara mål utan det måste vara en rejäl utmaning också.

Vi får se, gymkortet är inköpt och första passet avklarat. Det gick betydligt bättre än förväntat. 

(null)

(null)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0